خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

سعادت ما در دنیا با الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) است

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: سعادت ما در این دنیا با الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) است تا مسیر هدایت را سیر کنیم و در راه خود ثابت قدم باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۲۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

سعادت ما در دنیا با الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در جمع خواهران بسیج جامعه زنان با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب، ماه برکات و فضیلت بوده و فرصتی برای خودسازی و شناخت شخصیت امام علی (ع) است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در مقام امام علی(ع) وی را کنار خود به عنوان پدران امت معرفی کرده و سعادت ما در این دنیا با الگوپذیری از این بزرگان و ائمه اطهار(ع) است تا مسیر هدایت را سیر کنیم و در راه خود ثابت قدم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به نقش محوری و سنگ بنای پدر در خانواده گفت: پدر به عنوان پشتوانه‌ای در خانواده نقش‌آفرینی می‌کند و بیشتر سختی‌های زندگی بر دوش مرد است و علاوه بر فعالیت در بیرون خانواده و نان‌آوری، نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت فرزندان را ایفا می‌کند.

وی همچنین این مراسم را فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات خواهران بسیجی دانست که هم پای برادران در وظایف محوله به بهترین وجه نقش‌آفرینی می‌کنند و در ادامه افزود: در راستای تحقق طرح تعاون، وحدت و همدلی نیز فعالیت‌های گسترده در سطح خواهران در حال برگزاری است.

هندی‌ورکانه در ادامه از اجرای فعالیت در عرصه‌های فرهنگ خانواده و طلاق و فعالیت حوزه‌های بسیج خواهران در راستای کاهش تهدیدات و آسیب‌ها در خانواده‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار