رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تا امروز 8 اسفند 283 نفر در مراکز درمانی البرز بستری هستند که 15 نفر از آن‌ها در 24 ساعت گذشته بستری شدند.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۴۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد فتحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در جمع خبرنگاران که به دلیل شیوع بیماری کرونا، در بستر فضای مجازی صورت گرفت، در رابطه با آخرین وضعیت کووید 19 در استان البرز، گفت: از دیروز تا امروز 8 اسفند ماه  15 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

فتحی بیان کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 31 هزار و 748 نفر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 283 نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد، ابتلای 86 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 7 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 2743 نفر رسیده است.

وی در رابطه با بیماران کرونایی بهبود یافته البرزی، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 28 هزار و 719 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

ارسال نظرات