خبرهای داغ:

هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست شاهرود در دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه شاهوار

شاهرود_رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود از دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه آزاد شاهوار شاهرود و کشف لاشه شکار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۷۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج، علی اکبر قربانلو با اشاره به دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه آزاد شاهوار شاهرود اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت گارد محیط زیست گروه سیار و منطقه حفاظت شده ابر در منطقه آزاد شاهوار نزدیک تاش به خودروی سمند غیر بومی مشکوک که پس دوربین کشی دو نفر مسلح را مشاهده و جهت دستگیری اقدام کردند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود افزود: شکارچیان با مشاهده مامورین اقدام به فرار کرده که به تعقیب آن‌ها پرداخته و احدی را دستگیر و بلافاصله با همکاری عوامل کلانتری مجن و با هماهنگی با قاضی از محل بیتوته آن‌ها بازرسی که ۴ نفر دیگر در آن محل بوده و یک قبضه سلاح گلوله زنی واگذار به غیر و لاشه و پوست گوسفند وحشی از نوع میش و تعدادی فشنگ غیر مجاز و مجاز، چاقو، دوربین شکاری و دیگر ادوات شکار کشف و توقیف گردید.
وی گفت: متخلفین در حال سوزاندن جگر میش و یک قطعه کبک در داخل بخاری هیزمی بودند که از داخل بخاری نیز دراورده شد و متخلفین همگی از استان‌های شمالی بودند و بازداشت گردیدند.
قربانلو ضمن تشکر و سپاس فراوان از دیدگاه مثبت رئیس و قضات دادگاه بسطام به محیط زیست و همچنین از عوامل نیروی انتظامی تصریح کرد: از اهالی روستا‌های بخش بسطام تقاضا میشود با متخلفین غیر بومی همکاری نکنند و دامداری و اتاق در اختیار آن‌ها قرار ندهند، چون طبق قانون مجرم بوده و مجازات دارد و مطمئن باشند متخلفین از چنگ مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست شاهرود فرار نخواهند کرد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود بر حفظ و حراست از انفال الهی شهرستان تاکید و خواستار همیاری مردم در حفظ محیط زیست شهرستان شد و از مامورین پرتلاش و هوشیار گروه سیار قهرمان تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها