خبرهای داغ:

از برپایی جشن میلاد امام علی (ع) تا مسابقات فرهنگی هنری بسیجیان خواهر شاهرود+ تصاویر

شاهرود_در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود فعالیت‌های متنوعی در بزرگداشت این ایام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۸۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود فعالیت‌های متنوعی در بزرگداشت این ایام برگزار شد که در ادامه به گوشه‌ای از آن می‌پردازیم:
پایگاه بشری در مسجدامام سجاد (ع) شهرک شهید همت جزءخوانی قرآن کریم و جشن میلاد امام علی (ع) و امام جواد (ع) با سخنرانی طلبه بسیجی رقیه صالحی نژاد با موضوع مقام والای حضرت علی (ع) ومادربزرگوارشان بانوفاطمه بنت اسد و مولودی خوانی برپا گردید.
جشن میلاد با سخنرانی خانم سوخته سرایی همراه با مولودی به همت پایگاه منوره برگزار شد.
به همت پایگاه ام البنین، ۲۵ بسته مرغ بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.
مسابقه بین خردسالان پایگاه و اهدای جایزه به نفرات برتر مسابقه دارت به همت پایگاه مصباح الهدی انجام پذیرفت.
کرسی آزاداندیشی با موضوع اشتغال زنان در پایگاه یاسین برگزار شد.
پیاده روی حلقه نوجوانان از باشگاه تا شهرک فدک به همت پایگاه طهورا اجرا گردید.
جلسه حلقه صالحین نوجوانان با حضور استاد امیرحسین امینی با موضوع مسائل قبل ازدواج در پایگاه حضرت مریم (س) شهر رویان برگزار شد.
جشن پدرانه برای نونهالان پایگاه رهروان برگزار و جشنی با برنامه‌های تلاوت قرآن، اجرای دکلمه واجرای سرود توسط نوجوانان در مدح امام علی (ع) و مداحی توسط مداحان اهل بیت (ع) و همچنین ایجاد بازارچه یک روزه اجرا گردید.
جشن میلاد حلقه میان سالان در منبر خانه نرجس خاتون همراه با غذای تبرکی برگزار شد.
برگزاری جشن میلاد در مدرسه ابتدایی روستا باحضور حلقه دختران ۶ تا ۱۱ سال و اهدای جوایز به پسرانی که نامشان علی بود توسط پایگاه منتظران مهدی اجرا گردید.
بمناسبت میلاد مسابقه بین گروه سنی ۴ تا ۸ سال کشیدن نقاشی یا ساخت کارتپستال با موضوع پدر و یا حضرت علی (ع) و گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال ارائه تحقیق یا نوشتن انشا با موضوع نهج البلاغه کتاب حضرت علی (ع) اجرا شد.
جشن و حلقه نهج‌البلاغه خوانی پایگاه عفاف برگزار و جشن میلاد در مهدیه رویان همراه با شعر خوانی حلقه نوجوانان واهدای‌جوایز به این‌گروه و‌تقدیر از خانم‌هایی که فرزند چهارم و پنجم آوردن واهدای هدیه به این خانم‌ها و مدیحه سرایی خانم نبوی برگزار گردید.
مسابقه والیبال بین نوجوانان وجوانان پایگاه طهورا بامربی حلقه‌ها و برگزاری جشن در باشگاه ورزشی شهدای مغان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها