به مناسبت با سالروز ولادت حضرت امام علی (ع)؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تربت‌جامی

مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت‌جام از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۰۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدرضا جمالی گفت: با همکاری ستاد فرمان حضرت امام (ره) و به همت خیرین تربت‌جامی تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی در آستانه سالروز ولادت امام علی (ع) بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه کمک به اقشار آسیب‌دیده و نیازمند در شرایط کرونایی یک وظیفه شرعی و اخلاقی است افزود: اقلام و مایحتاج ضروری از عمده مواردی است که در قالب بسته‌های معیشتی هر بسته به ارزش ۲۰۰ هزار تومان به دست نیازمندان رسید.

وی پررنگ‌تر شدن طرح مواسات و کمک مؤمنانه نسبت به سال‌های گذشته را از تأکید‌های رهبر معظم انقلاب برشمرد و بیان کرد: این گروه جهادی در چندین مرحله بیش از ۲ میلیارد ریال کمک معیشتی با کمک نهادها، خیرین و مردم منطقه در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر توزیع کرد.

مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت‌جام بابیان اینکه برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها تا زمانی که درگیر ویروس کرونا هستیم ادامه پیدا می‌کند افزود: شیوع این ویروس منحوس قلب‌های همه ما را به هم نزدیک‌تر کرد و کنار همدیگر را باور کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار