خبرهای داغ:
رییس دادگستری اسدآباد:

دستگاه قضا با تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی برخورد می‌کند

اسدآباد-رییس دادگستری اسدآباد گفت: با توجه به پررنگ‌تر شدن نقش فضای مجازی در انتخابات آتی فعالیت تبلیغاتی در این فضا پیش از آغاز رسمی تبلیغات جرم است و دستگاه قضا با آن برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۴۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

دستگاه قضا با تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی برخورد می‌کندعلی رئیس میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان اظهار داشت: بر مبنای دستورالعمل دریافتی از قوه قضاییه این جلسه باید هرچند وقت یکبار با حضور اعضا شامل فرماندار، دادستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، قضات شعب جرائم انتخابات و همچنین رییس دادگستری تشکیل شود.

وی درباره مهمترین مطالب عنوان شده در این جلسه گفت: با توجه به اینکه محوریت در جمهوری اسلامی ایران، مبانی اسلامی و انسانی است؛ در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت ادب و اخلاق در برگزاری انتخابات درباره وظایف هرکدام از دستگاه‌های مرتبط تبادل نظر شد.

رییس دادگستری اسدآباد با بیان اینکه در حکومت اسلامی، هدف، برگزاری انتخاباتی پاک و به دور از بی‌اخلاقی است، بیان کرد: اولین توصیه ما به افرادی که می‌خواهند به هر نحوی در انتخابات فعالیت داشته باشند این است که قانون سیاست‌های کلی انتخابات مصوب ۲۴مهر ۱۳۹۵ را مطالعه کرده و نصب العین خود قرار دهند چرا که در این قانون موارد لازم از جمله درباره افرادی که شروع زودهنگام به تبلیغات کرده‌اند شرح داده شده است.

وی گفت:با توجه به پررنگ‌تر شدن نقش فضای مجازی در انتخابات آتی فعالیت تبلیغاتی در این فضا پیش از آغاز رسمی تبلیغات جرم است و دستگاه قضا با آن برخورد خواهد کرد.

میرزایی عنوان کرد: آنچه باید در شرایط کنونی مدنظر همه قرار گیرد رعایت ادب و اخلاق از طرف همه افراد و گروه‌‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار