نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به توقف پروتکل الحاقی به عنوان موضع انقلابی نظام گفت: تمامی مسوولان نظام در پیگیری حقوق هسته ای کشورمان اتفاق نظر دارند.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۳۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام در محل مصلی امام خمینی (ره) افزود: در حالی که برخی کشورمان را به ساخت بمب اتمی متهم می‌کردند ولی ایران اسلامی اعلام کرد که این کشور آمادگی دارد تا از مراکز هسته‌ای بازرسی انجام شود.

وی ادامه داد: ایران هیچگاه هدفی برای ساخت پ بمب اتمی نداشته و با اجازه دادن برای بازرسی از مراکز هسته ای این مسئله را شفاف‌سازی کرده است.

خطیب جمعه ایلام اظهار کرد: دشمنان دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و با اعمال تحریم‌های فلج کننده درصدد است تا مردم به خیابان ریخته و نظام اسلامی از بین برود.

وی اظهار کرد: مردم پایبند به انقلاب اسلامی بوده و باید با تمام توان برای رفع مشکلات کشور با اتحاد و همدلی وارد عمل شد.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مسئله بیکاری در جامعه اشاره کرد و گفت: بیکاری به عنوان معضل اجتماعی دردناک بصورت فراگیر در کشور بوده و باید با استفاده از راهکارهای مناسب رفع این مشکل به صورت جدی پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

کریمی تبار اظهار کرد: تلخ تر از بیکاری اخراج کارگرانی است که مدت‌ها کار کرده اند و بیکار شده فریادشان به جایی نمی‌رسد.

وی با ذکر اینکه این افراد درخواستی غیر از اشتغال به کار ندارند، گفت: شرکت‌های نفت، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها بخشی از هزینه‌های اضافی خود را حذف و به حقوق و دستمزد این کارگران اختصاص دهند.

امام جمعه ایلام با انتقاد از شیوه نادرست مدیریتی در این زمینه یادآور شد: متاسفانه برخی از مسئولان مربوطه سکوت اختیار کرده و به درد کسی توجهی ندارند در صورتی که این نوع مدیریت ناراضی پروری را به دنبال دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به شیوع کرونا اشاره و اضافه کرد: متاسفانه کرونا انگلیسی در این استان شیوع پیدا کرده و تنها راه پیشگیری از آن رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی از عموم مردم خواست برای قطع زنجیره کرونا بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت کنند.

ارسال نظرات