جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) در گفت وگو با «بسیج»:

300سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می شود

زنجان-جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) از توزیع 300سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند زنجانی تا پایان اسفندماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۳۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در سطح استان، سپاه انصارالمهدی(عج) از همان روزهای نخستین پای کار آمد اظهار داشت: سپاه استان علاوه بر کمک به کادر درمان، در رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اقدامات بسیار خوبی را انجام داد.

300سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می شود

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سپاه با همکاری کمیته امداد جهیزیه‌های زیادی را بر اساس بانک اطلاعاتی بسیج بین نوعروسان نیازمند استان زنجان توزیع کرده است، تصریح کرد: ما معتقدیم که مشکلات اقتصادی نباید مانع ازدواج جوانان به ویژه قشر ضعیف جامعه شود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، 300 سری جهیزیه در بین زوج‌‌های جوان نیازمند توزیع می‌شود، افزود: در این مرحله که اسفند ماه برگزار می‌‌شود، چهار قلم از لوازم اساسی جهیزیه از جمله یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی در بین زوج‌های جوان توزیع می‌شود.

 

این مسئول با بیان اینکه این جهیزیه‌ها از طریق کمک‌های مردمی، خیرین، سپاه و بنیاد علوی تامین و نهایی شده است،خاطرنشان کرد:به منظور مشارکت دستگاه‌ها، نهادها، کارخانجات برای اجرای این حرکت جهادی، جلسه‌ای برگزار شد.

 

وی  تصریح کرد: اقلام پیشنهادی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار است به زودی این جهیزیه‌ها در استان توزیع شود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در پایان به موضوع مهم کنگره شهدای ملی استان اشاره کرد و گفت: هیچ‌گونه کم‌کاری از کمیته‌های کنگره شهدا قابل قبول نیست و از آنجاییکه تا برگزاری کنگره فرصت کمی باقی مانده از تمام دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم کمی در روند اجرای کارها عجله کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار