کارشناس مسائل سیاسی گفت: راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی، تشکیل دولت جوان انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۴۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ دکتر محمود قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در جلسه آحاد پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: محور انقلاب  مردم ایران دین بوده و دلیل و رمز ماندگاری انقلاب ما همین امرو بوده که امروز شاهد آن هستیم که شعار های انقلاب ما را کشور های مسلمانی همچون یمن و حزب الله لبنان و فاطمیون افغانستان و ... سر می دهند.

وی افزود: هجرت امام خمینی به کشور های مختلف دنیا مشکلات و محدودیت های فراوانی را برای ایشان ایجاد کرده بود و تمام این زحمات با انگیزه الهی و برای خداوند انجام شد.

او ادامه داد: امروز انقلاب ما با نسلی رو به رو است که از انقلاب و دفاع مقدس چیزی ندیده اند و وظیفه ی شما تبیین حقایق انقلاب برای این نسل است.

دکتر قاسمی تصریح کرد: تمامی صحبت ها و جهت گیری های مقام معظم رهبری بر مبنای سخنان امام خمینی (ره) است و امروز اندیشه های امام خمینی (ره) در حال اجرا شدن است.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: زمان شناسی یکی از اصول مهم بصیرت است و انحراف خواص در جامعه ما به دلیل نداشتن بصیرت در این افراد است.

وی افزود: امروز کشور ما قدرت های برتر نظامی دنیا مانند آمریکا و انگلیس را به زیر کشیده است و نمونه های اقتدار کشور ما را می توان در گرفتن کشتی انگلیسی به وضوح مشاهده کرد.

او ادامه داد: راه نجات کشور ما از مشکلات اقتصادی تشکیل دولت جوان انقلابی است که این امر به دست مردم رقم می خورد و همه باید در روشنگری مردم همکاری داشته باشند.

دکتر قاسمی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات کشور ما نبود انسان های با بصیرت است و باید تلاش شود تا جبهه ی عماریون انقلاب تقویت شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها