ساری-فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه شهدا سمبل مقاومت  و ایستادگی هستند،گفت:برای پیاده سازی مکتب شهدا باید روحیه ایستادگی و مقاومت در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۷۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
خبرگزاری بسیج؛سرهنگ محمدرضا خمسیه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در رامسر با اشاره به اینکه میزبان دو شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است، گفت: شهدا منشاء خیر و برکت هستند.
 
فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه شهدای خوشنام حضورشان همچون شهدای دیگر مانند نگینی در این شهرستان می‌درخشند ، افزود: شهدای والا مقام گنجینه بزرگی در شهرستان رامسر هستند که دلسوزانه برای نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها زحمات زیادی کشیدند که امنیت ما مرهون رشادت‌های آنان است.
 
خمسیه در ادامه  از مراسم تشییع شهدا بصورت خودرویی خبر داد و اضافه کرد: همزمان با سالروز وفات شهادت گونه عقیله بنی هاشم(س) مراسم تشییع خوردویی از یادمان شهدای هفت تیر به سمت  میدان انقلاب  و در مجموعه پارک شهرداری (محوطه فضای سبز ورودی مصلای جواد الائمه شهرستان رامسر) به خاک سپرده میشوند.

به گفته فرمانده سپاه رامسر مراسم تشییع شهدا همراه با برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی است.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با بیان این مطلب که شهدا مهمان ما هستند و وظیفه سنگین ما نیکی در حق خانواده‌های آن‌ها است تا سهمی برای آنچه شایسته شهدا است داشته باشیم، گفت:رسالت سنگین و مهم ما تبیین راه شهداست و زمانی از سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی نام میبریم نشان دهنده این است که بعد شهادت حاج قاسم تحولی برای ادامه مسیر و مکتب حاج قاسم شکل گرفت که در امتداد مسیر انبیا است که برای حفظ از صیانت انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
 
خمسیه با تاکید بر اینکه استکبار جهانی در برابر عظمت ایران اسلامی زانو زده است، تاکید کرد:برای پیاده سازی مکتب شهدا باید روحیه ایستادگی و مقاومت در جامعه تبیین شود.

فرمانده سپاه رامسر در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا سمبل مقاومت  و ایستادگی هستند ،افزود: شعار و ماهیت ما ایستادگی و مقاومت است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها