قرارگاه انتخاباتی «بصیر» در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان تشکیل شد

زنجان-قرارگاه انتخاباتی «بصیر» با هدف ایجاد فرصت برای نفش آفرینی دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۹۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ قرارگاه انتخاباتی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان زنجان راه اندازی و محمدرضا قربانی به عنوان دبیر این قرارگاه معرفی شد.

قرارگاه انتخاباتی «بصیر» در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان تشکیل شد

 

قربانی دانشجوی رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان است و قبلا مسئول بسیج دانشجویی در این دانشگاه بوده است. او همچنین مسئولیت دبیری شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های زنجان را نیز به عهده داشته است.

 

دبیر قرارگاه انتخاباتی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان به تبیین وظایف این قرارگاه پرداخت و اظهار کرد: این قرارگاه با نام «بصیر» فعالیت می‌کند و مشتکل از همه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان است و نقش آفرینی دانشجویی در انتخابات پیش رو را به عهده دارد.

 

وی با بیان اینکه راهبرد این قرارگاه، مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: دانشجویان در بخش‌های مختلف و با استفاده از ظرفیت‌های خود به ویژه در فضای مجازی نقش آفرینی خواهند کرد.

 

قربانی تصریح کرد: این قرارگاه دانشجویی مبتنی بر فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون نقش آفرینی فعال دانشجویان در عرصه‌های مهم کشور به ویژه انتخابات تشکیل شده و قصد دارد نقشی روشنگرانه و تبیینی را در انتخابات ایفا کند.

ارسال نظرات