خبرهای داغ:
دو تن از مدافعان سلامت استان خوزستان در شهرهای اهواز و باغملک به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۴۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج ، موج جدید بیماری کرونا در خوزستان بسیار سهمگین است و تاکنون ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند.

این موضوع باعث خستگی کادر درمان شده است چرا که اغلب بیمارستان‌های استان درگیر بیماران کرونایی شده‌اند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

در چند روز اخیر دو تن از اعضای کادر درمان استان به نام‌های «فاطمه نجمه سادات» مامای بیمارستان امیرالمؤمنین اهواز و «حمیرا احمدی» بهورز شبکه بهداشت شهرستان باغملک به علت مبارزه با این بیماری به کرونا مبتلا شده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند.

در همین زمینه فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان در پی درگذشت دو تن از مدافعان سلامت خوزستانی پیامی را صادر کرد.

فرهاد ابول نژادیان در این پیام عنوان کرده است: «با تأثر و تأسف فراوان دو تن از مدافعان سلامت در استان خوزستان در روزهای اخیر در راه خدمت به مردم و به علت ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند و در آغوش رحمت پروردگار آرام گرفتند».

در این پیام آمده است: «مدافعان سلامت در طول تقابل یک ساله با ویروس کرونا مظهر فداکاری و ایثار بوده‌اند که قطعاً پاکبازی و از جان گذشتگی آنها در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد. امیدواریم جامعه نیز با ملزم دانستن خود به رعایت ضرورت‌های دوره شیوع کرونا همیار این عزیزان و قدردان زحمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت باشد».

در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان شده است: «اینجانب عروج آسمانی زنده یاد فاطمه نجمه سادات مامای فداکار بیمارستان امیرالمؤمنین اهواز و زنده یاد حمیرا احمدی بهورز زحمتکش شبکه بهداشت شهرستان باغملک به علت ابتلاء به ویروس کرونا را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلندشان از درگاه خداوند، رحمت و مغفرت مسئلت می نمایم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها