سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شب گذشته و به مناسبت میلاد مولی الموحدین علی(ع) و روز پدر با خانواده شهید "صارم طهماسبی" دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۶۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شب گذشته و به مناسبت میلاد مولی الموحدین علی(ع) و روز پدر با خانواده شهید "صارم طهماسبی" دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به رشادت ها و مجاهدت های شهید طهماسبی گفت: شهید طهماسبی به واقع یک پدر نمونه بود که عمر خود را در خدمت به اسلام و انقلاب و مجاهدت در راه خدا و تربیت فرزندان انقلابی سپری کرد.

وی افزود: خون شهید درخشش دارد و هیچ گاه از نورانیت نمی افتد.

سردار شاکرمی در ادامه شهدا را مایه عزت و آبروی ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا ما انقلاب پرثمری داریم که برای جهان خیره کننده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه خانواده شهید طهماسبی مایه مباهات و افتخار شهرستان آبدانان و ایلام هستند، گفت: تربیت فرزندان صالح هنری است که  شهید طهماسبی به خوبی از عهده آن برآمده است.

 همچنین سردار شاکرمی با حضور در منزل ، شهید " حجت الله جابری، مرحوم "کرم کرمی" از جانبازان ۵۰ درصد و خانواده مرحوم خسرو خدادادی رییس سابق هلال احمر شهرستان آبدانان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات