دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان غربی گفت: جشنواره سنگ نوردی ماکو بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان غربی است که نباید از آن غفلت ورزید.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۰۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

 علی سلیم‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برگزاری جشنواره سنگ‌نوردی ماکو فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به شمار می‌رود که نباید از آن غفلت ورزید.

وی بر لزوم بررسی این ظرفیت و برنامه ریزی منسجم برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تاکید کرد و گفت: در این راستا باید از نظرات کارشناسان نیز استفاده لازم را باید کرد.

این مسئول ضمن ابراز تاسف از اینکه، به دلیل شیوع ویروس کرونا صعودهای شاخصی در برنامه نبوده است، برای بهبود شرایط و ریشه کنی این ویروس ابراز امیدواری کرد و گفت: در این صورت به طور قطع برنامه‌ها با قدرت‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.

دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان غربی اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز کشورهای مختلف دنیا صعود بین‌المللی نیز در این مدت میسر نبوده است..

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: استاندارد ارتفاع دیوار بلند برای برگزاری مسابقات جهانی 15 متر می‌باشد، ولی در سراسر استان چنین دیواره‌ای وجود ندارد؛ دیواره جدید التاسیس مهاباد نیاز به بررسی دارد.

این فعال ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای برگزاری دوره‌های آموزشی بیش از پیش تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: برای ارتقای عملی کوهنوردان اهتمام جدی وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات