خبرهای داغ:

کار خوب گروه جهادی یاس نبوی درمسجدسلیمان

گروه جهادی یاس نبوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان در اقدامی پسندیده به مناسبت میلاد امام علی (ع) اقدام به تهیه و توزیع چندین پکیج میوه بین بیماران بیمارستان ۲۲ بهمن کردند.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۲۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان محمد جواد چراغی پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان های مسجدسلیمان لالی و اندیکا در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: گروه جهادی یاس نبوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان در اقدامی پسندیده به مناسبت میلاد امام علی (ع) چندین پکیج میوه جهت توزیع بین بیماران بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان تهیه کردند.

چراغی پور افزود: لازم به ذکر است اقداماتی جهت برگزاری ویژه برنامه ای به صورت رادیویی در بیمارستان جهت تقویت روحیه کادر درمان و بیماران انجام شد اما به دلیل شیوع زیاد ویروس کرونا و نا مساعد بودن احوالات بیماران کرونایی این ویژه برنامه به زمان دیگری موکول شد .
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان های مسجدسلیمان لالی و اندیکا در بخش دیگر گفت و گوی خود به اهم
اقدامات این گروه جهادی اشاره کرد و مطرح کرد: شایان ذکر است گروه جهادی یاس نبوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان در چند ماهه اخیر فعالیت های فرهنگی و آموزشی متنوعی به مناسبت های مختلف انجام داد به طور مثال این گروه جهادی در اولین اردو جهادی خود در ایام بهمن ماه سال جاری یک اردوی آموزشی به منظور تقویت دروس پایه دانش آموزان مقطع ابتدایی اردوی ده روزه ای را به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدرسه ابتدایی سیزده آبان این شهرستان برگزارکرد.
وی گفت: در این اردو آموزشی کلاس های تقویتی درس های ریاضی-فارسی-قران پایه اول به همت دانشجویان بسیجی این دانشگاه برگزارشد.
چراغی پور گفت: هم زمان با این اردوی جهادی و تقارن با ولادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه فرهنگی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و جمعی از دیگر از مسئولین و اولیای این دانش آموزان در همین مدرسه برگزارشد که با اهدای تعدادی لوازم التحریر به تمامی دانش آموزان حاضر در این جشن همراه بود.

چراغی پور تصریح کرد: گروه جهادی یاس نبوی همچنین به منظورتقویت روحیه دانشجویان و تجدید میثاق آن ها با شهدای گمنام در یک اقدام جهادی اقدام به رنگ آمیزی قبور گلزارشهدای گمنام نفتک این شهرستان کردند.

وی عنوان کرد: مشارکت افرادی که به منظور زیارت قبول شهدا در آنجا حضور پیدا کرده بودند برای اینکه بخشی از کار رنگ امیزی
را در آن لحظه به عهده بگیرند از جمله نکات تاثیر گزار این ویژه برنامه بود.

چراغی پور در پایان عنوان کرد: گروه جهادی یاس نبوی همچنین در این شرایط کرونایی اقدام به تهیه و توزیع چندین پکیج ماسک بهداشتی نمود و لازم به ذکر است فعالیت این گروه جهادی در مناسبت های مختلف همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها