مسئول تربیت بدنی سپاه خراسان رضوی از ساخت 225 فضای ورزشی توسط سپاه امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۴۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
 عباس مشمول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: طی ۵ سال گذشته ۲۲۵ مورد سالن ورزشی وفضا‌های ورزشی در سطح روستاهاوشهرستان‌های استان خراسان رضوی ساخته شده ودر اختیار آحاد مردم قرار گرفته است.
 
مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزش باستانی روستای شفیع آباد بردسکن، با تقدیر از زحمات انجام شده بسیج سازندگی و گردان آمام حسین (ع) دراین شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ مورد دیگر سالن ورزشی در دست ساخت داریم که امید است در سال آینده با تامین بودجه لازم وجذب کمک‌های خیرین تکمیل و در اختیار بسیجیان و دیگر اقشار مردم در سطح روستا‌ها و پایگاه‌های بسیج استان قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه،۱۱۵ هزار متر مربع فضای ورزشی درحال حاضر سپاه امام رضا (ع) در استان است افزود: شناسایی استعداد‌های ورزشی در رشته‌های مختلف از اهداف تربیت بدنی سپاه در سطح شهرستان‌ها و روستا‌ها است و در این راستا هرساله مسابقات ورزشی بین برترین‌های ورزشکاران بسیجی در استان و کشور برگزار می‌گردد.
 
مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) به ساخت ۷ مورد استخر ورزشی در استان اشاره داشت و اظهار کرد: درسال ۱۴۰۰ اکثر پروژه‌های نیمه تمام این حوزه شامل سالن‌های ورزشی، تیراندازی، تکمیل ومورد بهره برداری قرار میگیرد.
 
وی لزوم توجه به ورزش و فعالیت‌های ورزشی بومی محلی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا برای جوانان در این زمان برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی فراهم کنیم تا درگیر فضا‌های غیر ورزشی نشوند.
 
مشمول از بیمه ورزشکاران بسیجی در استان خبرداد و افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده بیمه ورزشکاران توسط پایگاه‌های بسیج در هر شهرستان در دست اقدام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها