فرماندار پیشوا با کنایه به اینکه کدام یک از مسئول حاضر است در شهرک های بالادست پیشوا ساکن شود، خاطرنشان کرد: علیه مسببان مشکلات مجتمع مسکونی ولایت در این شهرستان اقدام قضایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۶۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا با انتقاد شدید از برخی مدیران در جلسه شورای مسکن این شهرستان از اینکه برخی از مدیران افتخار حضور در جلسات را نمی دهند ، گلایه کرد و اظهار داشت: متاسفانه بر اثر سهل انگاری و غفلت برخی مسئولان در ادارات و نهادها و متولیان امر، مردم شهرک های بالادست پیشوا از جمله ساکنان مجتمع ولایت با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که زمانی به راحتی می شد آنها را رفع کرد.

وی افزود: بوی تعفن فاضلاب در مجتمع مسکونی ولایت پیشوا برای ساکنان آزاردهنده است کدام مسئول حاضر است در آن منطقه زندگی کند؟ علیه متولیان و مدیرانی که با سهل انگاری باعث شده اند امروز مردم این مجتمع با مشکلات این چنینی دست به گریبان باشند اقدام قضایی صورت خواهیم داد و ترک فعل مدیران از طریق دستگاه قضا پیگیری می شود.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: وقتی ادعا می کنیم مسئولیت امانت است باید امانتدار خوبی نیز باشیم و برای خدمت به مردم و کسب رضایت آنها گام برداریم حتی تاخیر و تعلل یک روزه مدیران در انجام مسئولیت ها موجب ضرر و زیان به مردم می شود بدون شک اگر ساکنین این مجتمع ه بضاعت مالی مناسبی داشتند با وجود مشکلات موجود در این منطقه زندگی نمی کردند و وظیفه ما است که این مسائل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مدیران راه و شهرسازی استان با وجود وسعت نظری که دارند می توانستند در مدت چندساله نگاه موثرتری به شهرستان پیشوا داشته باشند اما با کوتاهی های صورت گرفته مشکلات پابرجا و وعده های غیرعملی مانده است جلسه بعدی شورای مسکن با حضور مسئولان شهرستان در مجتمع ولایت برگزار می شود تا شاید متولیان امر بتوانند شرایط آن منطقه را درک و چاره ای برای آن بیندیشند.

 

انتهای پیام/*

 

ارسال نظرات