مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار بیان کرد:
حجت الاسلام بامری گفت: حضرت زینب (س) با هر اتفاقی که روبرو می‌شد همه را از سوی خداوند می‌دانست ازاین‌رو در مقابل سختی‌ها و ناملایمتی‌ها صبور بود.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۹۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
حجت الاسلام بامری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار گفت: حضرت زینب (س) به جهانیان تفهیم کرد که حضور در همه برهه‌های زمانی برای زنان با حفظ حجاب و عفاف امکان‌پذیر است و نباید در این زمینه مماشات کرد.

وی افزود: حضرت زینب (س) در بزرگ‌ترین واقعه تاریخی تاثیرگذاشت و توانست در شرایط سخت و بحرانی وضعیت را مدیریت و فرهنگ حسینی (ع) را به مردم منتقل کند.

حجت الاسلام بامری، ادامه داد: این بانو در واقعه کربلا مکان و زمان را مدیریت کرد مسئله‌ای که امروزه جامعه شناسان برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و هنر انسان را مدیریت بحران در سخت‌ترین شرایط عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) ولایت مدار بود و همراه پدر و برادرش در زمان‌های مختلف سفر کرد گفت: محل زندگی این بانو مدینه بود، اما در زمان پدر به کوفه هجرت کرد و در آنجا به تعلیم و تربیت و ارائه تفسیر برای بانوان پرداخت و زنانی تاریخ‌ساز را تربیت و برنامه‌ای برای هدایت و تربیت نسل‌ها ارائه کرد.
ارسال نظرات