در حاشیه مراسم عقد ۱۴ جوان میبدی صورت گرفت:

پیام آیت الله اعرافی به زوج‌های جوان میبدی به مناسبت میلاد امام علی (ع)

آیین ازدواج ۱۴ زوج میبدی همراه با پیام آیت الله اعرافی و با حضور نماینده شهرستان میبد، جانشین و مسؤول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج، مسؤول دفتر امام جمعه و دیگر مسؤولین شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۴۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این مراسم که با همت کانون خادمیاران آستان قدس رضوی شهیدیه برگزار شد به زوج‌های جوان شرکت کننده وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی و هدیه یک میلیون تومانی پرداخت شد. همچنین آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز در پیامی خطاب به زوج‌های جوان، آن‌ها را به راستی و یکدستی در پیمان زناشویی دعوت کردند و از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام ایشان بدین شرح است:
خدمت شما عزیزان و زوج‌های جوان که در این ایام خجسته فصلی نو از زندگی و همزیستی آسمانی را آغاز می‌کنید، تبریک و شادباش عرض می‌کنم و شادکامی و بهروزی و سرافرازی و سعادتمندی شما و همه جوانان و خانواده‌ها را از خداوند مهربان خواستارم.
راستی در پیمان زناشویی همسران عهد مشارکت و همکاری و همیاری و یکدستی می‌بندند و میثاق همزیستی الهی و پرورش نسل آینده برقرار می‌سازند.
پیمودن این راه نورانی و مسیر انسانی به درک عمیق متقابل و عشق پاک الهی و شکیبایی و صبوری و ایثار و فداکاری نیاز دارد و امید است همه شما این درس‌ها را از خانه کوچک و مالامال از آرمان‌های والای الهی پیشوای پارسایان وسیده زنان عالم علیهما السلام بیاموزید.
از برگزارکنندگان ارجمند و همه دوستان سپاسگزارم و توفیقات روزافزون همگان را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.
علی رضا اعرافی
۱۳ رجب الاصب ۱۴۴۲
ارسال نظرات