خبرهای داغ:
به همت بسیجیان پایگاه مقاومت احمدی روشن برگزار شد
به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج احمدی روشن حوزه ۴ شهید ورزنده نشست بصیرتی دستاورد‌های انقلاب با سخنرانی سردار علیزاده در مسجد الرضا علیه السلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۷۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن نشست بصیرتی و سیاسی مسجد امام رضا (ع) باسخنرانی سردار علیزاد نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

علیزاده گفت: امیدواریم امسال نیز با حلول این ایام مبارک در مسیر اهدافی که امام امت ترسیم و در وصیتنامه سیاسی خود به آن‌ها اشاره کردند گامی مؤثرتر و مفیدتر برداشته شود و از تهدیدها، بلایا و ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم و به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله دوم نترسیدن است زمانی که کسی کاری را شروع میکند باید تا پایان ان برود. یکی از مسئله‌هایی که باید به ان توجه کرد تقویت کردن ایمان هست که برای داشتن استقامتی بهتر به ایمانی قوی نیاز داریم تابانیروی قوی تری وارد کار شویم و مهم‌ترین عامل پیروزی هر انقلاب اطاعت از رهبری است که برای ادامه‌ی راه ما به ان نیاز داریم .

وی با تاکید بر اینکه ما باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم، عنوان کرد: امیدواریم این انقلاب به برکت خون شهدا بتواند بیشتر و بیشتر برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی کند.

انتهای پیام /
ارسال نظرات