خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه؛
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مسئولان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۶۱۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، فرماندار، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان شهرستان در محل حسینیه امام خامنه ای سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

دشمنان از قدرت های بازدارنده ما می ترسند 

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در این مراسم با اشاره به نقشه های شوم دشمنان گفت: دشمنان با شکست همه راهبردها بازهم آنها را تکرار می کنند؛ یکی از راهبردهای آنها از بین بردن انسجام ملی است و به دنبال تضعیف ولایت بودند که هیچ وقت موفق نبودند.

وی افزود: بزرگترین مؤلفه ما این بوده که مردم ما با وجود مشکلاتی که دارند همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و در صحنه هستند.

سردار ریحانی بیان داشت: با گذشت بیش از ۴۲سال از انقلاب اسلامی ما با دشمنان در راس آن آمریکا در حال نبرد هستیم؛ ما پیروز و سربلند بودیم و از اراده دشمنان پیروی نکردیم.

وی با اشاره به قدرت های ایران اسلامی در جهان گفت: دشمنان از قدرت های بازدارنده ما همچون قدرت موشکی و اعتقادی ما می ترسند و به دنبال گرفتن قدرت و انرژی ما هستند؛ آنها با محدود کردن ما قصد دارند که همیشه وابسته به صادرات نفت باشیم ولی ما نشان دادیم که ایران محکم است و در برابر اینها محکم خواهد ایستاد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به نقش امنیت در نظام سیاسی گفت: امنیت نقش بی بدلیل و سازنده ای در نظام سیاسی دارد که شواری تامین هر شهرستان یکی از اثر گذارترین نقشها را در جذب سرمایه گذار در شهرستان دارد وقتی یک منطقه امنیت کامل داشته باشد سرمایه گذاران در آن منطقه سرمایه گذاری خواهند کرد و باعث پیشرفت آن شهر و شهرستان خواهد شد.

وی افزود: ما امسال در سایه امنیت ۲ انتخابات را را بدون مشکل برگزار کردیم و در آستانه برگزاری ۲ انتحابات‌دیگر هستیم که باید با مشارکت و همبستگی بستر مناسب و امنی برای شرکت مردم در انتخابات مهیا کنیم که این باهمکاری تمام دستگاه ها و سازمانهای در شهرستان می باشد.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ باوندپور فر مانده ناحیه بسیج سپاه اسلام آبادغرب تقدیر و سرهنگ ارسلان سلطانقلی به عنوان فرمانده ناحیه بسیج سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد.

ارسال نظرات