مسئول حفاظت اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

انتخابات سال آینده پرشور و دشمن شکن خواهد بود

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: بر اساس شواهد قابل مشاهده انتخابات در سال آینده بسیار پر شور و نشاط انگیز برگزار و برگ افتخار زریَن دیگری به حیات انقلاب اسلامی افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۶۶۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جناب سرهنگ ساسانی در جمع پایوران سپاه ناحیه بسیج امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه حضور حداکثری همراه با نشاط سیاسی را منوط به برگزاری جلسات بصیرتی در راستای تحقق فرمایشات رهبری برشمرد، افزود: بر اساس شواهد و قرائن قابل مشاهده انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراء شهر در سال آینده بسیار پر شور و نشاط انگیز برگزار و برگه افتخار زریَن دیگری به حیات مبارک انقلاب اسلامی افزوده خواهد شد.

انتخابات سال آینده پرشور و دشمن شکن خواهد بود

وی انتخابات را بعنوان عامل پیش برندگی اهداف انقلاب قلمداد، اظهار داشت: در این فرصت طلایی و ارزشمند مردم فهیم و انقلابی ما در بین گزینه های مطرح شد به افراد رای خواهند داد که بیشترین علاقه و پایبندی را به آرمان های انقلاب و اوامر رهبری را داشته باشند.

سرهنگ ساسانی با اشاره به تحرکات اخیر برخی جریانات سیاسی بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی انقلابی اقشار مختلف جامعه اسلامی تاکید کرد، افزود: برخی جریانات شکست خورده سیاسی دنبال این هستند که با توسل به ابزار رسانه مردم سابقه ضعیف و ناکارآمد مدیریتی آنان را فراموش کنند و به همین واسطه بر مواضع غیر اصولی خود پافشاری و سعی می کنند کشور را عقب نگه دارند.

وی حضور بسیجیان سرافراز را در مواجهه با بیماری کرونا و اجرای موفقیت آمیز رزمایش های کمک مومنانه  بسیار ارزشمند و ستودنی توصیف و روحیه جهادی را از نیازهای اصلی مدیران اجرایی کشور برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار