خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۶۸۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کشف کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کسب اخبار رسیده در خصوص فعالیت غیرقانونی یک کارگاه تولید مواد شوینده که بدون مجوز اقدام به ساخت و تولید مواد شوینده می‌کند، این موضوع با توجه به احتمال افزایش شیوع بیماری کرونا و در معرض خطر قرار گرفتن سلامت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران اداره اماکن و مرکز بهداشت در بازرسی از محل مذکور، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، تعداد ۲۵ کارتن ۲۰ لیتری مایع قالی شویی فاقد مجوز، تعداد ۴۰ بشکه ۴۰ کیلوگرمی پودر پر کلرین، تعداد ۵۰ کیسه ۱۰ کیلوگرمی پودر شستشوی صنعتی و تعداد ۹۰ کیسه ۸ کیلوگرمی پودر شستشوی PeVsil فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تشکیل پرونده قضایی این کارگاه غیرقانونی پلمب و یک متهم نیز تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تشکر از عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با تولید کنندگان غیرقانونی اقلام بهداشتی غیرمجاز و همکاری مجدانه ماموران شبکه بهداشت با پلیس ملایر در این ماموریت حیاتی، بیان داشت: شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری ۴ سارق سابقه دار و کشف ۷ فقره سرقت در ملایر

سلگی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در شهر ملایر، رسیدگی به این موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهداء قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق، تعداد ۲ متهم سابقه دار تحت تعقیب که از اراذل و اوباش بودند در حین فرار به تهران شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایردر ادامه گفت: همچنین ماموران این یگان در حین گشت زنی هدفمند، موفق به شناسائی و دستگیری ۲ نفر سارق مغازه در حین انتقال اموال سرقتی شدند که در بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی سارقان به تعداد ۶ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده هر ۴ سارق تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در خاتمه با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با مجرمان، افزود: برخورد سرسختانه با سارقان در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات