خبرهای داغ:
کلنگ پروژه ۲۲۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۰۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگلستان؛  محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آیین کلنگ زنی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان گلستان در گرگان برگزار شد تعداد ۲۲۰ واحد در شهرک سعدآباد است که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ساخته می شود.

وی افزود: این پروژه در ۲ قطعه زمین  و در مجموع۱۴ هزار متر مربع با ۱۱ بلوک ، ۵ طبقه و جمعا در بنا حدود ۲۸هزار متر مربع ساخته می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گلستان تصریح کرد: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره موضوع مسکن جوانان کم درآمد می باشد که هدف از این اقدام واگذاری مسکن بصورت ارزان قیمت به آنان است.

سلمان زاده گفت: سهم ساخت ستاد در این استان ۱۰۰۰ واحد است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین های بیشتر از جمله منطقه مریم آباد و یا در شهرهای دیگر ستاد این آمادگی را دارد تا این تعداد و یا تعداد بیشتر، تعهد را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها