فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد گفت: مبنای اصلی گرو‌ه‎های جهادی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است که باعث پیشرفت معنویت در بین جوانان و بسیجیان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۱۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
سروان سعید عباسیان در حاشیه حصارکشی مدرسه ابتدایی در روستای سلطان آباد از توابع بخش شهرآباد توسط گروه جهادی شهدای گمنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: گفتمان رهبری در گام دوم انقلاب برای نسل جدید باید عملیاتی شود و پایگاه‌های بسیج و نسل جدید در یک برنامه دراز مدت به سمت ایجاد معنویت و پیشرفت فرهنگ و اخلاق معنوی باشند.
 
وی افزود: از ابتدای سال که کل کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بود، در تمام روستا‌های بخش شهرآباد توسط پایگاه‌های بسیج یک گروه جهادی تاسیس که این گروه‌ها تشکیل شده از بسیجیان جوان، پیشکسوتان و نسل‌های جدید و قدیم می‌باشد.
 
عباسیان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در بحث مه پاشی و ضدعفونی معابر گرو‌های جهادی بخش شهرآباد کمک شایانی در ریشه کن کردن ویروس داشتند، افزود: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی کمک‌های مومنانه، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر با کمک مجمع خیرین بسیج در هر روستا بالغ بر ۳ هزار بسته معیشتی در سطح بخش توزیع و به هر خانواده مستضعف یک بسته معیشتی تعلق گرفته است.
 
فرمانده حوزه مالک اشتر شهرآباد بیان داشت: گرو‌‌ه های جهادی در برهه‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون کار کرده اند و در بحث کمبود ماسک گرو‌ه‌های جهادی توانستند با تولید ماسک این کمبود را جبران و فرهنگ ماسک زدن را ترویج دهند.
 
عباسیان گفت: از ابتدای سال اقدامات عمرانی خوبی نیز در سطح بخش صورت گرفته که تامین، مرمت و ساخت خانه‌های خانواده معسر و آسیب دیده از سیل برای ۱۰ خانوار، ساخت ۱۰ سرویس بهداشتی، مرمت مزار شهدا و حصار کشی و دیوار کشی اطراف مدرسه روستای سلطان آباد از مناطق محروم بخش شهرآباد را داشته‌ایم.
 
وی به ویزیت رایگان در مناطق محروم نیز اشاره کرد و افزود: در ۶ نوبت ویزیت رایگان در سطح روستا‌ها را داشته ایم که از مدیریت بهداشت و درمان بردسکن و مدیریت درمانگاه نبوت تقدیر و تشکر می‌کنیم.
 
عباسیان اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال ۲ نوبت دیگر نیز در روستای مختلف عملیات ویزیت رایگان انجام گیرد تا خانواده‌ها و بسیجیان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها