فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: در تقابل با استکبار جهانی، مرز‌های ملیتی تبدیل به مرز‌های ارزشی شدند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۱۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری به مناسبت ششمین سالگرد شهادت سرداران بزرگ و پرافتخار لشکر فاطمیون، آئین بزرگداشتی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: ۸ سال دفاع مقدس با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که به همراه داشت موجب سربلندی و درخشش بیش از پیش اسلام شد.

وی با اشاره به اینکه تمام آنچه که امروز کشور ایران به آن افتخار می‌کند، در پرتو دفاع مقدس محقق شده است، عنوان کرد: دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به تمام بشریت آموخت که برای حفظ شرافت، غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

سردار نظری ادامه داد: در مسیر تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی ایران، میدان دیگری قرار گرفت که جوانان در این میدان افتخار آفرینی و ایستادگی کردند و وقتی استکبار در این راه به هیچ نتیجه‌ای نرسید، از توطئه مذهب علیه مذهب استفاده کرد و داعش را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در تقابل با استکبار جهانی، مرز‌های ملیتی تبدیل به مرز‌های ارزشی شدند؛ جوانان حماسه آفریدند و شهدای عزیزی از جمله، شهید ابوحامد و شهدای دیگری که امروز نام آنان ذیل پرچم فاطمی می‌درخشد و افتخار کشور افغانستان هستند تقدیم اسلام شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه امروز به پاس رشادت‌ها و ایثارگر‌ها و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم، حرم حضرت زینب (س) همچنان می‌درخشد، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم استقلال و هویت داشته باشیم باید روحیه مبارزه و شهادت طلبی در جوامع و جوانان ما وجود داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها