خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: آموزش و پرورش کلیدی‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است و اگر ما در شورای آموزش و پرورش استان ریل‌گذاری و مصوبات مطلوبی داشته باشیم، حداقل یک نسل از نتایج آن بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۲۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دهمين جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست جمالی پور استاندار قزوین و با حضور حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولان استانی با دو دستور جلسه پيگيری مصوبات شورای آموزش و پرورش استان در سال ۱۳۹۹ و پيوند سواد و زندگی در مراكز يادگيری محلی در سالن شهيد امامي استانداری برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد فرابخشی است که مکمل ساختار نظام اداری و سیاسی و ارکان حکومت بوده و در همه ابعاد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: آموزش و پرورش کلیدی‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است و اگر ما در شورای آموزش و پرورش استان ریل‌گذاری و مصوبات مطلوبی داشته باشیم، حداقل یک نسل از نتایج آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر ارشد اجرایی استان اضافه کرد: لذا لازم است که دستگاه هایی که عملکرد خوبی داشته اند مورد تقدیر قرار گیرند و خدمات ویژه آنها به خوبی برای جامعه بیان شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: در بحث سوادآموزی افزایش ۴۲ درصدی میزان باسوادی در گروه‌های مختلف سنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور داشته ایم اما لازم است این اقدام مهم تا گروه های سنی ۶۵ سال به بالا هدف‌گذاری شود.

جمالی پور ادامه داد: موضوع سواد جزو مباحث بسیار مهمی است که باید کارشناسانه در تمام سنین مدیریت شود که این امر با اجرای برنامه جامع و موثر و تلاش فراگیر تحقق می یابد. لذا این امر باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین جزو استان‌های پیشرو در امر آموزش مجازی است گفت: آموزش و پرورش هماهنگی خوبی با ستاد کرونا در راستای توجه به سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان داشته است که این اقدام قابل تقدیر است. 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها