خبرهای داغ:
در راستای برنامه‌ریزی جهت حضور جهادی طلاب و روحانیون؛
نشست ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، نشست ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیران دستگاه‌های فرهنگی، مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش و نیروی انتظامی، معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمع دیگری از مسئولان متولی نیز حضور داشتند.

این نشست با موضوع همراهی و کمک به کادر درمانی مبارزه با کرونا از سوی طلاب و روحانیون جهادی و در راستای فتوای رهبرمعظم انقلاب درخصوص اهتمام و غسل فوت شدگان ویروس کرونا تشکیل شد.

در ابتدای نشست، معاون آموزشی حوزه علمیه استان خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود و برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت رسیدن به نقطه مطلوب را ارائه و از آمادگی لازم در میان طلاب و روحانیون جهادی خبرداد.

در ادامه جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه استان خوزستان نیز به بیان نکات، پیشنهادها، راهکار و تجارب دوره‌های پیشین مبارزه با ویروس منحوس کرونا پرداختند.

ضرورت حضور جهادی طلاب و روحانیون در مراکز درمان

در پایان حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن اشاره به اهمیت استغفار، اظهار داشت: سنت الهی بر سخت‌گیری است و استغفار در رفع این سخت‌گیری‌ها بسیار مؤثر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به طلاب و روحانیون سراسر استان خوزستان گفت: در کنار کادر درمانی حضوری فعال و موثر داشته باشند و به مسائل دینی و فرهنگی پرداخته و موجب افزایش روحیه در میان بیماران و کادر درمان باشند.

باتوجه به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا، در قالب ارتباط تصویری مدیران حوزه‌های علمیه سراسر استان خوزستان نیز به بیان نقطه نظرات و اقدامات انجام شده جهت ریشه‌کن کردن و کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها