معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع):

جامعه پزشکی توانست به خوبی بحران کرونا را مدیریت کند

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: جامعه پزشکی در آن به‌طور عام و جامعه بسیج پزشکی به‌طور خاص توانست به خوبی بحران کرونا را مدیریت کند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار علی‌اکبر افراسیابی امروز در مراسم روز بسیج جامعه پزشکی در تالار ابن‌سینا اظهار کرد: امروز به شما عرض می‌کنم کاری که در طرح شهید سلیمانی انجام شد و جامعه پزشکی در آن به‌طور عام و جامعه بسیج پزشکی به‌طور خاص فعالیت کرد، کار بی‌نظیری بود و کشور‌هایی که ادعای پیشرفت دارند نتوانستند بحران این بیماری را به‌خوبی جمع کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: در مرحله سوم کرونا پیش‌بینی‌هایی می‌شد که ما چند برابر گسترش بیماری و تلفات داریم که به عنایت شهید سلیمانی که نامش بر روی این طرح بود و کار شبانه‌روزی که جامعه پزشکی انجام دادند، این اتفاق نیفتاد.

وی اذعان کرد: تلاش جامعه پزشکی در بحران کرونا در تاریخ ثبت خواهد شد و آیندگان می‌فهمند که ارزش این کار‌ها و اقدامات چیست و ارزش شهدای مدافع سلامت چیست، بسیج در نگهداری انقلاب اسلامی اثربخش است و امروز عصاره آن بسیج جامعه پزشکی است.

افراسیابی با اشاره به اینکه افرادی از جامعه پزشکی در حاشیه شهر جمع شدند و به افراد معتاد متجاهر از باب زنده کردن یک انسان نگاه کردند و این افراد را نجات دادند، ادامه داد: امروز پزشکان بسیاری خود را فدا می‌کنند و جامعه پزشکی و مسؤولان و مردم ما باهم متحد و منسجم باوجود تمام فشار‌های دشمن در کنار هم در سایه رهبری زندگی می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار