تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خبر داد: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۴۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: این جشنواره به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و همچنین ایجاد انگیزه در بین فعالان این عرصه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت است.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد از محورهای این جشنواره می‌باشد.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا سوم خردادماه 1400 است، تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به آدرس @defa_festival ارسال و یا به آدرس دبیرخانه به نشانی تبریز - دروازه تهران - تقاطع سردار شهید حمید باکری (هتل مرمر سابق) - انتهای خیابان استاد معین - معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تحویل دهند.

ارسال نظرات