ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه کدام میراث از شهید گمنام گران سنگ‌تر است خاطرنشان کرد:کسانی که یک روز گرد و غبار جنگ در تنشان نیست برای دفن شهدا نظر میدهند که تاسف برانگیز است.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۴۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم شهدا در شهرستان رامسربا اشاره به اینکه ر سال‌های اخیر شهرستان رامسر چندین حوزه علمیه معروف داشت که علمای بزرگ مانند آیت الله الهیان و حسینی‌ها پرورش داد و عارفان از این شهرستان برخاستند،گفت: در دوران طاغوت برخی افراد تمام تلاش شان را کردند تا شهرستان رامسر را شهر تفریحی قرار دهند و تدارک‌ها انجام دادند تا شکل معنوی شهر را عوض کنند.

حجت الاسلام تسخیری  با بیان اینکه شهدای گمنام به شهرستان رامسر کرامت و عزت بخشیدند و باید قدر دان آن‌ها باشیم  با انتقاد از بد اخلاقی‌های برخی مسئولین نسبت به عدم دفن شهدای گمنام در باغ ۳۳ هکتاری تصریح کرد: یک عده برای دفن شهدای گمنام در باغ ۳۳ هکتاری بازی در آوردند که زیبنده و پسندیده نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که چطور باغ ۳۳ هکتاری برای دو شهید مکانی ندارد، ولی برای آهن پاره‌های ورودی جا دارد خطاب به فرماندار، اعضای شورای شهر، میراث فرهنگی و کسانی که با دفن شهدا در باغ ۳۳ هکتاری مخالفت کردند، افزود: چند تا آهن پاره در باغ ۳۳ هکتاری افتاده است و همان مجوزی که برای آن‌ها دادید باید برای دو شهید گمنام می دادید.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: این آهن پاره‌ها چرا در باغ ۳۳ هکتاری بنا شد و تخریب نمی‌شود و چرا کسانی که بدون مجوز اقدام به ساخت آن کردند به دستگاه قضایی معرفی نمی‌شوند؟
 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه کدام میراث از شهید گمنام گران سنگ‌تر است و چرا در برابر خاکسپاری شهید در باغ ۳۳ هکتاری مقاومت کرده اید، خاطرنشان کرد:کسانی که یک روز گرد و غبار جنگ در تن شان نیست برای دفن شهدا نظر میدهند که تاسف بر انگیز است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شعار ولایت دادن کاری ندارد، اما اصل انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است، اضافه کرد: شهدا آرام می‌گیرند، اما ما آرامش نداریم لذا زمانی آرامش داریم که حضرت حجت(اروحناه فداه) ظهورکنند و همه ظلم‌ها فساد‌ها خیانت‌ها و جنایت‌های دنیا را پاکسازی کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها