خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد 
همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از انهدام باند جعل صدور معاینه فنی خودرو و دستگیری جاعل و هم‌دستان وی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۶۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

انهدام باند جعل معاینه فنی خودرو در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اسدبیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مركز تعویض پلاك استان، مبنی بر عدم وجود سابقه معاینه فنی در سیستم تعویض پلاک، خودروهای مدل پایین دارای کارت معاینه فنی مراجعه کننده به این مرکز، مراتب به صورت ویژه در دستور كار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مالكان خودروها به پلیس آگاهی احضار و از آنها تحقیق به عمل آمد كه با اعتراف به استفاده از سند مجعول اعلام داشتند سه نفر با هویت‌های معلوم با دریافت ۲۵۰ هزار تومان اقدام به تهیه معاینه فنی برای آنان کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: پس از اخذ اظهارات استفاده کنندگان اسناد مجعول و جمع‌آوری ادله و مستندات در نهایت سه نفر متهم در یك عملیات منسجم و ضربتی دستگیر که جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی گفت: متهمان به بزه انتسابی اعتراف و گفتند شخصی ناشناس با ما تماس و اعلام داشتند معاینه فنی را جعل می‌كنند و از ما خواست تا رابط او در همدان شویم كه ما هم قبول كردیم.

اسدبیگی افزود: در نهایت پس از انجام اقدامات پیچیده پلیسی، مخفیگاه جاعل در یكی از شهر های مركزی كشور شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی به همراه دو زن كه از همكاران او بودند دستگیر و به پلیس آگاهی همدان دلالت داده شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر جعل اسناد معاینه فنی و ارسال به سایر استان ها بیان داشت: هر ۶ متهم با قرار صادره از طریق مرجع قضائی روانه زندان مركزی همدان شدند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات