حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در جلسه امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی گفت:توجه هر چه بیشتر ونگاه دقیق و موشکافانه بر تعالیم اسلامی باید انجام گردد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۷۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
توجه هر چه بیشتر ونگاه دقیق و موشکافانه بر تعالیم اسلامی باید انجام گردد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل،قدرت مهرآوران رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز ظهر رو دوشنبه در جلسه امور تربیتی ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره چهل و یک هزار شهدای فرهنگی ودانش آموزی به خصوص شهیدان رجایی و باهنر بر اهمیت تربیت اسلامی در کنار دیگر تعالیم علمی و اخلاقی در جامعه اسلامی اشاره کرد.

وی افزود:حوزه معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز با بهره گیری از نیروهای کارآمد و معتقد و متدین و آشنا به تعالیم دین مبین اسلامی نسبت به ارائه تعالیم اسلامی در سطح مدارس شهرستان اصلاندوز تلاش می نماید.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز این ایام مبارک را به فعالان عرصه تعلیم و تربیت به خصوص مربیان امور تربیتی تبریک گفت و بر توجه هر چه بیشتر ونگاه دقیق و موشکافانه بر تعالیم اسلامی و اشاعه فرهنگ غنی و انسان ساز دین مبین اسلام در بین نوجوانان و جوانان به خصوص دانش آموزان عزیز درسطح مدارس شهرستان اصلاندوز تاکید کرد
ارسال نظرات