معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با استقرار قرارگاه حرفه آموزی در پادگان ها هر سرباز در زمان دریافت کارت پایان خدمت باید حداقل یک حرفه را آموزش دیده باشد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۷۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در جشنواره جوان سرباز در پادگان شهید مدرس با بیان اینکه در دین مبین اسلام یکی از مقدس‌ترین و زیباترین واژه‌ها عنوان سرباز است، اظهارداشت: در روایات ائمه (ع) از سرباز به عنوان زینت کشور و دژ‌های مستحکم مردم نام برده شده است.

پادگان‌ها و مراکز آموزشی باید به مرکز تربیت اسلامی و قرآنی تبدیل شود

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب نگاه‌ها به سرباز به اینگونه نبود، افزود: از سربازی به عنوان سطح پایین اجباری می‌خواندند و افراد به اجبار می‌بردند و آن را یک وظیفه قلمداد می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه  با اشاره به اینکه افتخار ما در انقلاب اسلامی این است که سربازی یک عنوان مقدس و فداکاری برای کشور است بیان کرد: قبل از انقلاب در پادگان‌ها سربازان را تحقیر و مقام بالاتری زیر دست خود را تخریب و اهانت می‌کردند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و راهنمایی‌های امام راحل و رهبری شرایط کاملا تغییر کرده است، تصریح کرد: امروز ما سربازی را مقدس ترین عنوان می‌دانیم.

پادگان‌ها و مراکز آموزشی باید به مرکز تربیت اسلامی و قرآنی تبدیل شود

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود می‌نویسد بر روی سنگ قبر من تمامی القاب را کنار بگذارید و بنویسید سرباز "قاسم سلیمانی"، گفت: چه چیزی برای سربازان ما  از این بالا تر که شخصیت بزرگی مانند شهید سلیمانی از خانواده خود می‌خواهد بر سنگ قبر عنوان  سرباز را بنویسید.

پور جمشیدیان با اشاره به اینکه علیرغم تلاش‌ها قطعا مشکلاتی در حوزه سربازان وجود دارد، عنوان کرد: این اراده  در سطح نیروهای مسلح وجود دارد که محیط‌های سربازی و پادگانی امن، بانشاط و سرشار از روحیه برادری باشد.

پادگان‌ها و مراکز آموزشی باید به مرکز تربیت اسلامی و قرآنی تبدیل شود

وی با عنوان اینکه ما در مجموعه نیروهای مسلح نظام مقدس اسلامی و خصوصا در مجموعه سپاه پاسداران بدنبال این هستیم که پادگان‌ها و مراکز آموزشی ما تبدیل به مرکز تربیت اسلامی و قرآنی شود، افزود: به دنبال این هستیم که اهانت  در مجموعه‌های نیروی مسلح از بین برود  و در صورت گزارش اهانت فرماندهان به سرباز با آن برخورد می‌کنیم.

پادگان‌ها و مراکز آموزشی باید به مرکز تربیت اسلامی و قرآنی تبدیل شود

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه باید پادگان‌ها به مراکز حرفه آموزی تبدیل شود، گفت: در آینده نزدیک ترخیص هر سرباز به عنوان پایان خدمت حتما باید حداقل یک حرفه یاد گرفته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها