خبرهای داغ:
تبریز- شهید «اسمعلی خان‌بابایی»: در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: اسلجه‌ام را بر زمین نگذارید و راهم را ادامه دهید. اطمینان دارم که ادامه خواهید داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۴۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، متن وصیت نامه شهید «اسمعلی خان‌بابایی» به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

(و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون) 169 - آل عمران

با درود فراوان به امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی(ره) و به ملت شریف و مسلمان ایران. با سلام و درود خدمت پدر و مادرم، برادران و خواهر عزیز و کلیه اعضای خانواده و دوستان و آشنایانم، وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم.

پدر و مادر عزیزم، می‌دانم جدایی‌ام از شما موجب غمگینی و ناراحتی‌تان خواهد شد ولی نمی‌توانستم در مکانی راحت قرار بگیرم و در سنگر نباشم و از این بابت غمگین بودم. هرقدر سعی می‌کردم، نمی‌توانستم به خود بقبولانم که برادران خودم در مرزها شهید شوند و من هر روز شاهد این اتفاق باشم که تعداد زیادی از برادرانم کشته یا زخمی شوند.

می‌دانم که از دست دادن من شاید غم‌انگیز باشد ولی غم از دست دادن حسین(ع) بر فاطمه زهرا(س) مگر غم‌انگیز نبود؟ مگر آن‌ها کشته نشدند تا دین مبین اسلام پابرجا بماند؟ من هم به نوبه خودم از آقا و سرورم حسین(ع) درس مبارزه، جهاد و درس شهادت یاد گرفتم.

پدر و مادرم، همرزمانم و ملت مسلمان ایران، بدانید که زندگی دنیا هیچ ارزشی ندارد و اصل و مهم زندگی جاوید اخروی است. پس در دنیا تا می‌توانیم باید در انجام کارهای نیک سعی و کوشش کنیم تا در آخرت و در بهشت جاوید از انواع نعمت‌های خداوند برخوردار شویم.

این آب و خاک و مکتب اسلام بر گردن ما حق دارد، در حفظ آن کوشش کنید و نگذارید به دست اجنبی‌ها از بین برود. اسلجه‌ام را بر زمین نگذارید و راهم را ادامه دهید. اطمینان دارم که ادامه خواهید داد. امیدوارم این قطره خون بی‌ارزش من برای تداوم انقلاب اسلامی مورد پذیرش حضرت ولی عصر (عج) و امام خمینی قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها