فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه دربندرعباس:
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در ایام شیوع کرونا و در قالب ۵ طرح مواسات و همدلی در استان هرمزگان در میان افراد نیازمند از سوی این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۶۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی اظهار داشت: امروز ما در قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، 150 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت اهدا کردیم. در توزیع این جهیزیه‌ها از زوج‌های جوان همه شهرستان‌های استان هرمزگان دعوت کرده بودیم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: این 150 سری جهیزیه شامل 9 قلم کالای ایرانی بوده که ارزش هر سری جهیزیه نیز حدود 12 میلیون تومان است که با برنامه‌ریزی انجام شده خریداری شد و در اختیار این زوج‌های جوان قرار گرفت. در کنار اهدای جهیزیه، ما توزیع بسته معیشتی داریم که 2 هزار بسته معیشتی تهیه شده بین محرومین و نیازمندان توزیع می‌شود.
سردار مارانی گفت: متاسفانه با توجه به شرایط کشور در مواجهه با بیماری کرونا، نیاز هست به مردم کمک شود که تاکنون از سوی قرارگاه مدینه منوره بالغ بر 42 هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع شده است. همچنین 180 هزار پرس غذا نیز توسط این قرارگاه پخت شده و در میان مردم شهرستان‌های جاسک، میناب، رودان، بندرعباس و دیگر نقاطی که افراد کم بضاعت حضور داشتند توزیع شد.

ارسال نظرات