خبرهای داغ:
اصغری گفت: معلمان با اقدامات خلاقانه در ایام کرونا، رضایتمندی بالایی را ایجاد کرده اند که بسیار قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۸۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، حسنعلی اصغری در مراسم تجلیل از فرهنگیان «پویش لبخند رضایت» که با حضور سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد بیان کرد: با همراهی و همدلی در درون مجموع آموزش و پرورش شکل بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری مجازی راهیان نور گفت: راهیان نور مقوله ای مهمتر راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس است که احیا و حفظ و فرهنگ سازی آن از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان قزوین امسال با تمام توان توانستند این مراسم فرهنگی بزرگ را به خوبی در استان اجرا نمایند.

اصغری اظهار کرد: معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند و در راستای ارتقای آموزش از تمام توان و ظرفیت خود در فضای مجازی و در دوران کرونایی استفاده می کنند که این امر بسیار قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدای عزیز میهن اسلامی است و نهاد سپاه با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه توانسته نظام را در مقابل فتنه های بزرگ دشمنان انقلاب حفظ نماید.

وی افزود: با توجه به شرایط سختی کرونایی که در جهان و کشور ما حاکم است، در آموزش و پرورش همکاران پرتلاش ما ثابت کردند که آمادگی لازم در برابر شرایط جدید دارند و قادر به عملیاتی کردن نیازها می باشند لذا در در هر کجا که ضرورت داشته باشد بی وقفه و ایثارگران حضور دارند و این مایه مباهات است که خدمتگزار این افراد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه تصریح کرد: همدلی و همراهی بسیار خوبی در مجموعه وجود دارد و ما وظیفه خود می دانیم که با همه دستگاهها مشارکت داشته باشیم و ضمن اینکه همکاران ما با اقدامات خلاقانه، رضایتمندی بالایی را ایجاد کرده اند که بسیار قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: طی ۴۲ سال انقلاب، علی رغم محدودیت هایی که توسط دشمنان نظام و انقلاب ایجاد شد اما با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این پیچ های سخت تاریخی را سربلندانه و هوشمندانه طی کردیم و آموزش و پرورش در این میان نقش کلیدی را ایفا کرده است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها