خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین

تجلیل از اقدامات جهادی معلمان استان در ایام کرونا

سرهنگ بغدادی گفت: اقدامات ارزشمندی از سوی فرهنگیان در ایام کرونا صورت گرفت و با توجه به تولید ملزومات کرونا، ضد عفونی و کمک های مومنانه با هماهنگی سپاه، لازم بود تا از جایگاه و اقدامات جهادی معلمان تجلیل شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۸۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در ایام کرونا در اجرای پویش سراسری «لبخند رضایت» بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، فرهنگیان استان همانند سایر فرهنگیان کشور، در امر آموزش و سایر اقدامات جهادی همچون تولید ماسک و توزیع بسته های معیشتی پیشگامانه اقداماتی انجام دادند.

وی گفت: اقدامات ارزشمندی از سوی فرهنگیان در ایام کرونا صورت گرفت و فرهنگیان و دانش آموزان جهادی در هنرستان‌ها تمام قد پای کار آمدند و با توجه به تولید ملزومات کرونا، ضد عفونی و کمک های مومنانه با هماهنگی سپاه، لازم بود تا از جایگاه و اقدامات جهادی معلمان تجلیل شود.

سرهنگ بغدادی با اشاره به اقدامات جهادی معلمان در تولید محتوای آموزشی عنوان کرد: در شهریور ماه اقدامات خوبی در راستای تجلیل از جایگاه معلم انجام شد. سپاه یک نهاد ارزشی تاثیرگذار در جامعه است و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در قالب پویش «لبخند رضایت» اقدامات خوبی از سوی بسیج فرهنگیان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اجرای مجازی راهیان نور گفت: راهیان نور در بستر فضای مجازی اتفاق افتاد که یک اقدام ارزشمند بود و بازخوردهای مثبت زیادی نیز در این زمینه داریم.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها