خبرهای داغ:
آئین تجلیل از فرهنگیان جهادگر در کرونا توسط بسیج فرهنگیان الموت شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۰۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه تجلیل از فرهنگیان جهادگر به همت بسیج فرهنگیان منطقه با حضور امام جمعه محترم، ریاست اداره آموزش وپرورش و جمعی از مسئولین منطقه توام با مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش منطقه الموت شرقی برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام حسینی امام جمعه محترم منطقه الموت شرقی ضمن اشاره به ایام مبارک ماه رجب و بهره مندی از برکات و فیوضات گفت: دو وظیفه آموزش و پرورش، پرورش و تزکیه را از جمله اصول اساسی قرآن بر شمردند و تاکید نمودند علم بدون پرورش و تزکیه نفس منجر به سعادت بشریت نمی شود علمی که توام با تزکیه نفس و همچنین عمل به آن همچون مشعلی فروزان راه سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت را برای انسان ها روشن می سازد.

وی با اشاره به حدیث نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم در حدیثی به مومنین توصیه نموده است که فرزندان خود را با سه کار تربیت نمایید: 1. محبت پیامبر 2. محبت اهل بیت پیامبر 3. انس با قرآن کریم.

درادامه رئیس آموزش و پرورش الموت شرقی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت تربیت اسلامی و همچنین اعیاد ماه رجب ، امور تربیتی را صدقه جاریه و میراث گرانسنگ شهیدان رجایی و باهنر دانست و خاطر نشان ساخت: نهاد مقدس امور تربیتی بزرگترین ابتکار و فناوری جهت جاری و ساری نمودن ارزشهای الهی و آموزه های انقلاب اسلامی در نظام تعلیم و تربیت است که ثمره آن تقدیم 41000 شهید معلم و دانش آموز در سالهای افتخار آفرین دفاع مقدس و همچنین تربیت نیروی انسانی متعالی برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و محور اصلی برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی " است.

محمدی باقدردانی از فعالیتهای باشکوه معلمان و جلوه های عشق و ایثار آنان در یکسال اخیر در شرایط همه گیری ویروس منحوس کرونا در جهان در حوزه آموزش نسل آینده ساز کشور ، افزود:معلمان با از خودگذشتگی و ایثار همانند سالهای دفاع مقدس در این شرایط همه گیری ویروس کرونا با افراشته نگه داشتن پرچم فرهنگ و تربیت مجاهدان واقعی در جبهه فرهنگی و جنگ نرم و مدافعان لایقی برای مرزهای فرهنگی کشور هستند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر به فرهنگیان فعال در دوران کرونا از زحمات و تلاشهای یکساله مربیان و معلمین بابت کمک ومساعدت همه جانبه همکاران درعرصه های مختلف سپاس و قدردانی به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها