مدیرعامل شرکت عمران پردیس از کلنگ‌زنی مترو این شهر در ۲۰ اسفند امسال خبر داد و گفت: به جز ۷۰۰ متر تمام خط ۲۵کیلیومتر مترو پردیس از زیرزمین عبور می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۵۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزای بسیج، مهدی هدایت با یادآوری اینکه ساخت مترو پردیس یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهر بوده است، اظهار کرد: مترو پردیس 20 اسفند امسال کلنگ‌زنی خواهد شد و اکنون کار تجهیز کارگاه این پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طول مترو پردیس حدود 25 کیلومتر است، افزود: با ساخت مترو پردیس طی 4 سال، زمان سفر از تهران به پردیس و بالعکس به 17 دقیقه کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: بزرگترین تونل ریلی کشور در این مسیر است کل این پروژه 25 کیلومتری از زیر زمین عبور می کند به غیر از 700 متر آن که ‏پل است.این 700 متر بالای شهر جاجرود است که از طریق پل قطار مترو از روی آن عبور خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مترو پردیس برای استان‌های مازندران و گلستان نیز تاثیر بسیار بالایی دارد و باعث می شود تا مردم ماشین های خود را در مجتمع ایستگاهی مترو پردیس پارک کنند و از مترو سراسری تهران استفاده کنند.

هدایت تصریح کرد: با بهره برداری از مترو پردیس از حجم ورودی خودروهای استان های گلستان مازندران و شهرهای شمال شرقی به تهران کاسته شده و خیلی از سفرهای غیرضروری را حذف می کند.

وی همچنین افزود: اخذ مجوزهای مربوطه برای ساخت مترو پردیس از سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است.

 
ارسال نظرات