خبرهای داغ:
همدان-فرمانده پایگاه نوژه گفت: شهدا جان و زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بدرخشد و آبرو و عزت و احترام در دنیا را برای ما به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۸۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

شهدا از جان خود گذشتند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بدرخشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا خدایی در آیین استقبال از پیکر مطهر خلبان شهید «بیرجند بیک محمدی» که در پایگاه نوژه همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا جان و زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بدرخشد و آبرو و عزت و احترام در دنیا را برای ما به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه شهید «بیک محمدی» به پایگاهی آمده است که در جای جای این پایگاه قدم گذاشته و کار کرده است، گفت: شهید هم به عنوان یک افسر فنی در گروه نگهداری و بعدها به عنوان عقاب آهنین آسمان از مرز و بوم دفاع کرده است.

فرمانده پایگاه نوژه همدان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا همچون همسر صبور و مومنه شهید «بیک محمدی» باعث شدند که ۸ سال دفاع مقدس جلو رود و این مملکت به اینجا برسد، گفت: به طور قطع زبان بنده در وصف فضائل شهید قاصر است و همچنین علم و دایره کلمات بنده قادر به بیان این فضایل نیست.

وی افزود: روزی که شهید «بیک محمدی» به شهادت رسید 10 سال بود که در وضعیت آمادگی کامل به سر می‌بردند و 10 سال جنگید تا شهید شد.

امیر خدایی با بیان اینکه نیروی هوایی از لحظه پیروزی انقلاب وارد عرصه شد که گواه این مطلب شهید «نوژه» است که قبل از شروع جنگ تحمیلی به شهادت رسید، گفت: خانواده و فرزندان شهید «بیک محمدی» 10 سال جنگ و آمادگی نبرد را تحمل کردند.

وی با بیان اینکه خانواده شهید در بمباران دزفول و هجمه‌های دشمن حضور داشتند و علاوه بر اینکه خسته نشدند، مصمم‌تر هم شدند، گفت: پیکر مطهر شهید «بیک محمدی» در کانال‌های دریاچه ماهی پیدا شده است که با مطالعه تاریخ و روایت راویان دفاع مقدس متوجه می‌شویم که در آن منطقه کربلای دیگری رخ داده است و شهدا در آن منطقه حماسه و افتخاراتی آفریدند و برای دفاع و حمایت از نیروها جنگیدند.

فرمانده پایگاه نوژه همدان ابراز داشت: شهر دزفول قهرمان و قهرمان پرور است و نیروی هوایی ارتش افتخار دارد که این قهرمانان را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه من به عنوان یکی از کارکنان نیروی هوایی افتخار می‌کنم که این لباس مقدس را بر تن دارم، گفت: افتخار می‌کنم در نیرویی خدمت می‌کنم که در جای جای کشور اسم هر رسته و همکار را بیاورند باعث غرور و افتخار است.

امیر خدایی با بیان اینکه یکی از مقدس‌ترین مکان‌ها در پهنه سرزمین مقدس کشورمان همین مکان است، گفت: پایگاه نوژه محل شهادت تعدادی از بزرگ‌ترین انسان‌هایی است که مورد بمباران واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات