کدام جریانات بیشترین تأثیر را در انتخابات ۱۴۰۰ دارند؟

کارشناس مسائل سیاسی، در رابطه با جریاناتی که در انتخابات آینده نظام جمهوری انقلاب اسلامی تاثیر گذار خواهندبود، ۵ مورد از اصلی‌ترین عوامل را بازگو کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۰۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
بازیاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بیان داشت: بازیگران انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ۵ مورد می‌باشند، که روی انتخابات تاثیر داشته و می‌توانند نتیجه انتخابات را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی تغییر دهند.

وی افزود: اولین جریان انتخاباتی تاثیر گذار، نظام سلطه می‌باشد. به (فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظام سلطه یعنی آن نظام بین‌المللی که متکی است به تقسیم دنیا به سلطه گر و سلطه پذیر، که امام راحل قاطعاً این را رد کرد. آن نظام سلطه هم در شکل کامل خود تجسّم و تجسّد پیدا می‌کند در رژیم و دولت ایالات متحده آمریکا، که علت این مخالفت با آن‌ها این مسئله می‌باشد که منش و رفتار دولت ایالات متحده آمریکا مداخه گری و سلطه گری می‌باشد) و نظام سلطه همه تلاش خود را برای تاثیر در انتخابات سال آینده کشور ما می‌کند.

بازیاد خاطرنشان کرد: دومین جریان تاثیرگذار بر انتخابات، جریان‌های معاند و برانداز داخلی و خارجی می‌باشد؛ کسانی که طی ۴۲ سال گذشته با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن بودند وهرکاری که توانستند جهت براندازی این نظام مقدس مرتکب شدند، که به اصطلاح موافق با این بودند، که سر برتن جمهوری اسلامی ایران نباشد؛ این جریان حتی بدون دریافت یک ریال پول به دشمنی با ایران بر خواستند که این دسته شامل: سلطنت طلب ها، منافقین، نهضت آزادی و... می‌باشد.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: سومین جریان تاثیرگذار بر انتخابات جریانات غیر همسو میباشد؛ این گروه برانداز و معاونت نیستند، ولی با ما همسویی ندارد و اختلاف نظر بین نظرات و عقاید آن‌ها با ما وجود دارد؛ در واقع همان اصلاح‌طلب‌ها می‌باشند که شامل افراطی رو، محافظه‌کار و سنتی می‌باشند.

بازیاد ادامه داد: چهارمین جریان تاثیرگذار بر انتخابات، جریانات همسو می‌باشند؛ این جریان افکار همسویی با منافع و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که شامل موارد: سنتی، جبهه پایداری، جریان انقلابی، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و شورای وحدت نیرو‌های انقلاب می‌باشد.

وی یادآور گردید: پنجمین جریان تاثیرگذار بر انتخابات ریاست جمهوری، خودِ نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ که شامل مقاماتی همچون مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شورای نگهبان، دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی در پایان تاکید کرد: باید بسیار تلاش کرد که شخصیتی تربیت یافته مکتب سلیمانی، اهل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، تیزهوش و با درایت، خداشناس و با معنویت، با اخلاص و آخرت گرا روی کار بیاید و این کار مستلزم تلاش و روشنگری همه‌جانبه وبی وقفه نیرو‌های انقلابی می‌باشد و تاثیر گذاری آن‌ها را بر افکار عمومی مردم می‌طلبد. اکنون تمام شرایط آماده است، که چنین شخصیتی پابه عرصه عمل بگذارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار