خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش ضدعفونی در دشت آزادگان

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان از آغاز رزمایش ضدعفونی مراکز پرجمعیتی، ادارات و توزیع ماسک با رمز یا حضرت زینب (س) در شهرستان دشت آزادگان خبر داد
کد خبر: ۹۳۲۵۰۲۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

وی گفت : این رزمایش با همت قرارگاه شهید سلیمانی توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، بسیجیان جان برکف و با مشارکت ادارات شهرستان از جمله : شهرداریها ، هلال احمر ، بهداشت و درمان ، صنعت و معدن ، شرکت گاز ، برق و...... و با هدف ضد عفونی مراکز پرجمعیتی پر خطر ، ادارات و همچنین منازل افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان در حال انجام است .
فرماندار شهرستان در مراسم آغازین این رزمایش با تقدیر و تشکر از فرماندهی و همچنین بسیجیان این شهرستان که همواره در مواقع سخت و بحران ها در کنار مردم این شهرستان بوده اند افزود : بسیجیان و پاسداران سپاه مانند زمان دفاع مقدس همواره در همه حال در کنار ما در قرارگاه مبارزه با کرونا و حوزه بهداشت و درمان شهرستان بوده و هستند و برای پیشرفت اهداف حوزه سلامت خالصانه و مخلصانه در حال جهاد بدون هیچ چشم داشتی می‌باشند و آماده حضور در عرصه مبارزه فرهنگی، سیاسی، سلامت مردم و امداد و درمان و... بوده و با روحیه ی خستگی ناپذیر فعالیت می کنند و این از برکات این نظام مقدس است.
سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در این مراسم با قدردانی از بسیجیان حاضر در این رزمایش گفت : بسیجیان قهرمان این شهرستان از زمان آغاز اپیدمی منحوس کرونا فعالیت گسترده‌ای در راستای پیشگیری از کرونا در این شهرستان داشته ا ند.
سرگرد طرفی در ادامه سخنان خود گفت : بسیجیان این شهرستان در تمامی بحران ها از جمله سیل و اکنون نیز کرونا حضوری فعال داشته اند و در بحث کمک رسانی و توزیع کمک های مومنانه شاهد نقش آفرینی های بسیار نیروهای فعال بسیجی در کمک رسانی به مردم و ضد عفونی بوده ایم و از ابتدای همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و در عرصه های مختلف از جمله کمک رسانی و خدمات رسانی حضوری فعال داشته اند و پای کار بوده اند.
شایان ذکر است فرماندار در حاشیه این مراسم از تست نمونه گیری بالای 300 نفر در روز در مراکز بهداشتی شهرستان و همچنین آغاز تزریق واکسن کرونا به کادر پزشکی و درمانی شهرستان خبر داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها