مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

حضرت زینب(س) اسوه و مظهر ولایت مداری هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع)گفت: اگر در زمان امام حسن (ع) یک حضرت زینب (س) داشتیم اما امروز رهروان زینبی بسیاری با همان شجاعت، صلابت و صبر در کنار امام جامعه داریم.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۳۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی در مراسم هیئت زینبیون در حسینه عاشقان ثارلله سپاه ناحیه امام حسین (ع)  برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم در این ماه های پر برکت بتوانیم در ضیافت الهی حضور داشته باشیم و از عنایت رحمت خدا بهره منده شویم.

وی افزود: حضرت زینب (س) یکی از شخصیت هایی هستند که در دین اسلام نقش مهم و اساسی دارند، بانوی بزرگ در مقاطع مختلفی وظایفی برعهده داشتند، که اوج آن در نهضت کربلای امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به روایات و احادیث از حضرت فاطمه (س) در پیرامون زندگی حضرت زینب(س)، تصریح کرد: زندگی حضرت همراه با شگفتی های زیادی همراه بوده و حضرت در احیای دین رنج و دشواری های زیادی را کشیدند، حضرت وابستگی عجیبی با امام حسین (ع) داشتند.

وی ابراز کرد: اولین مصیبت حضرت رحلت پیامبر اسلام (ص) بود، شکل گیری اسلام با حمایت سخت افزاری حضرت خدیجه (س) بوده و در بحث نرم افزاری با حمایت حضرت زینب (س) بوده است.

وی عنوان کرد: بعضی از افراد از صلح امام حسن (ع) به طور نادرست تحلیل می کنند، اگر در زمان امام حسن (ع) یک حضرت زینب (س) داشتیم اما امروز رهروان زینبی بسیاری با همان شجاعت، صلابت و صبر در کنار امام جامعه داریم.

وی بیان کرد: فرزندان رهروان حضرت زینب(س) امروز فدایی ولی فقیه و امام زمان خود هستند، امروز همین رهروان حضرت سربازان بقیع و مدافع حرم تربیت کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ولایت مداری از بزرگترین ویژگی های حضرت زینب(س) است، از سوى دیگر سر تا پا تسلیم امامت ‏بود؛ چه در دوران امام حسین علیه السلام و چه در دوران امام سجاد علیه السلام حتى نهضت کربلا نیز در کنار امام حسین (ع) بودند، حضرت نقش بزرگی در احیای دین مبین داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار