خبرهای داغ:
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز از اعلام زمان‌بندی و روش‌های ثبت‌نام الکترونیک و حضوری انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۹۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان شیراز، محمدرضا امیری از آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: داوطلبان فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 26 اسفندماه به مدت 7 روز، جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز به 4 روش پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر)اقدام به ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری، جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کنند.

امیری افزود: داوطلبان همچنین می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت‌نام اولیه را انجام داده و با در دست داشتن کد رهگیری، مرحله ثبت نهایی را در محل فرمانداری شیراز تکمیل کنند.

فرماندار شیراز به امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت 8 تا 18 هر روز و انجام کلیه فرآیندهای ثبت نام در محل فرمانداری به عنوان گزینه دیگر اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز ابراز امیدواری کرد با مراجعه تدریجی داوطلبان در طول مدت 7 روز مهلت تعیین شده ثبت نام، شاهد عدم ازدحام جمعیت و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مراجعین و ثبت نام کنندگان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها