سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان اسلام به دنبال دین زدایی و انحراف افکار جوانان مسلمان از مبانی اعتقادی هستند.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۰۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار سید صادق حسینی صبح امروز در دوره پرچمداران دین و اندیشه که در مرکز بزرگ اسلامی سنندج اظهار کرد: نقش علما و روحانیون و ماموستا ها در انقلاب اسلامی برجسته، اساسی و بزرگ است و همواره در راستای روشنگری جامعه همتی مضاعف داشته اند.

وی افزود: اسلام از بدو تولد تا امروز در نقاط مختلف گسترش پیدا کرده است و علمای دینی این وظیفه خطیر را بر دوش کشیده اند و اسلام را در برابر خطرات و توطئه‌های دشمنان حفظ کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز از دو جهت اسلام مورد هدف قرار گرفته است که یکی از آن ها دین زدایی است و در دستور کار دشمنان است و اگر این مهم محقق نشود مبحث انحراف را به پیش می برند.

سردار حسینی افزود: دشمنان در کردستان هم تلاش می کنند که دین اسلام را ضعیف جلوه دهند و به دنبال انحراف در اعتقادات مردم هستند.

وی تاکید کرد: شناخت تکنیک و تاکتیک دشمن برای ما خیلی مهم است و ما باید در این راستا کار آفندی انجام دهیم و تنها به دنبال دفاع نباشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: باید ظرفیت روحانیت در راستای روشنگری جامعه به کار گرفته شود و از هر گونه واگرایی مذهبی جلوگیری شود چرا که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین پیروان مذاهب مختلف اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که دشمنان جوانان را منحرف کنند و در مقابل نیز تمام تلاش خود را برای جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان در مباحث دینی و هویت بخش اسلامی به کار ببریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: ترویج معارف اسلامی و انقلابی در جامعه و موضع گیری در برابر معاندین و جریانات ضد مذهبی از جمله وظایف علما و روحانیون است که انتظار داریم در استان کردستان مدنظر قرار گیرد.

سردار حسینی افزود: انتظار داریم روحانیون و علمای دینی از ارتباط با شبکه های معاند پرهیز کنند و در شناخت آسیب های اجتماعی در جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و تشویق مردم برای مشارکت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از دیگر مباحثی است که انتظار داریم روحانیون در آن نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمن به دنبال تحمیل اهداف شوم خود بر کشور ما بوده است اما ما اراده خود را بارها بر آن ها تحمیل کرده ایم.

سردار حسینی افزود: آمریکایی ها در مقابل ما شکست خوردند و در برهه های مختلف این شکست ها برای آن ها تکرار شده است که انقلاب اسلامی اولین شکست برای آنان بود.

وی اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی، خنثی کردن توطئه‌های های تفرقه افکنانه و کودتاها و قطعنامه ها از دیگر شکست های آنان بوده است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: گروه ضد انقلاب هدفی جز نابودی کشورمان را ندارند لذا انتظار داریم همه با هم برای دفاع از دین و انقلاب و مبارزه با انحرافات تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات