دومین محموله کمک های مؤمنانه جامعه کار و تلاش استان چهارمحال و بختیاری به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۰۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آئین ارسال کمک های مؤمنانه جامعه کار و تلاش استان چهارمحال و بختیاری به منطقه زلزله زده سی سخت، روایتی از پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بیان کرد و اهمیت انفاق و کمک به نیازمندان را تشریح نمود.

 سرهنگ پاسدار سلمان گنجی، مسئول بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز، گفت: دومین مرحله از کمک های مؤمنانه جامعه کار و تلاش استان چهارمحال و بختیاری به ارزش 120میلیون تومان عازم منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به اهمیت انفاق در دین مبین اسلام، گفت: ما هم شرایط سخت مردم در منطقه زلزله زده سی سخت را درک می کنیم و با این اقدام می گوییم که شما تنها نیستید.

آقای فاضلی افزود:  این محموله شامل اقلامی است که مورد نیاز عزیزان در منطقه زلزله زده سی سخت می باشد و با ارسال این کمک ها، تلاش می کنیم آلام آنها را مرهم نهیم.

گفتنی است؛ دومین محموله ارسالی به منطقه زلزله زده سی سخت از سوی جامعه کار و تلاش استان چهارمحال و بختیاری شامل مواد غذایی و پتو و ...، به ارزش تقریبی 120 میلیون تومان بود.

ارسال نظرات