خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار خواهد شد و مردم فارس امکان شرکت در این جشن از طریق درگاه‌های اینترنتی را دارند.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۱۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از برگزاری جشن نیکوکاری از طریق درگاه های اینترنتی در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: سالانه در آستانه عید نوروز، نیکوکاران فارس با مشارکت در جشن نیکوکاری به ایتام نیازمندان عیدی می دادند که امسال به دلیل بحران کرونا امکان شرکت در این جشن خیر خواهانه از طریق درگاه های اینترنتی نیز فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: این جشن امسال در استان فارس به دلیل تعطیلی مدارس در 115 پایگاه امدادی و معابر و 330 مرکز نیکوکاری و از طریق درگاه های اینترنتی اجرا می شود.
 
وی با تبریک 14 اسفند به عنوان  سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: شعار امسال این جشن که هر سال به مناسبت عنوان  سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزاری می شود، «عیدی برای همه» است.
 
بذرافشان ادامه داد: مردم فارس سال گذشته با شرکت در این جشن، 369 میلیارد و 318 میلیون ریال اهدا کردند و امسال پیش بینی رشد 20 درصدی این رقم را داریم.
 
وی اعلام کرد: در تمامی شهرستان های فارس یک پایگاه ویژه برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان سی سخت برپا خواهد شد و مردم استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از درگاه های اینترنتی و به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند
 
خاطر نشان می شود، کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #1*071*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت 6037991899709376 و شماره حساب 0101273073000 به دریافت کمک خیران در جشن نیکوکاری اختصاص دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها