خبرهای داغ:
مسئول خبرگزاری رسا:

مردم سپاه را در کنار خودشان احساس می کنند

مسئول خبرگزاری رسا گفت : سپاه در بحث مشکلات مردم به ویژه کرونا تمام قد پای کار بوده و همین باعث شده تا مردم سپاه را در همه سختی ها و مشکلات در کنار خود حس کنند .
کد خبر: ۹۳۲۵۲۸۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

مردم سپاه را در کنار خودشان احساس می کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ،حجت الاسلام محمدمهدی محققی مسئول خبرگزاری رسا در حاشیه بازدید سرهنگ محمد رضا موحد جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از دفتر این خبرگزاری گفت : سپاه در بحث مشکل مردم به ویژه کرونا تمام قد پای کار بوده و از تامین نیرو گرفته تا اختصاص بیمارستان ، تولید ماسک ، تشکیل نقاهتگاه یاوران مهدی برای بیماران ، این خدمات باعث شد تا مردم سپاه را درهمه سختی ها و مشکلات در کنار خودشان احساس کنند .

وی افزود : درابتدا یک خوف عمومی نسبت به کرونا وجود داشت که به همت سپاه و بسیج و‌ اقداماتی که صورت گرفت در هم شکست و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) نیز همچون گذشته در بحث کرونا و رزمایش کمک مومنانه پیشگام عمل کرد.

وی با اشاره به دیگر خدمات سپاه استان قم تصریح کرد: سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم با تشکیل قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله جلوی برخی آسیب های اجتماعی را گرفت و با اقداماتی از جمله احداث مرکز کرامت به منظور مبارزه با اعتیاد،ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در جهت فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقامتی و دیگر محرومیت زدایی ها بسیار منحصر به فرد عمل کرده که شاهد آن بودیم و هستیم .

حجت الاسلام و المسلمین محققی ادامه داد : سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در یکی دیگر از وظایف ذاتی خود که مبارزه با اشرار و ضد انقلاب در استان های مرزی و تامین امنیت است نیز بسیار خوش درخشیده است.

مسئول خبرگزاری رسا در پایان بیان کرد : این خبرگزاری نیز هر کمکی بتواند به انقلاب و مردم می کند و با پیشینه بیش از ۱۸ سال به عنوان بازوی اجرایی حوزه علمیه در جهت فرامین رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات