فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: با ارتقای جلیل‌آباد به شهر و راه‌اندازی شهرداری در راستای افزایش سطح خدمات، خواسته دیرینه مردم این‌ منطقه تحقق یافت.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۸۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با مدیریت شهری جلیل آباد اظهار داشت: خدا را شاکریم با ارتقای جلیل‌آباد به شهر و راه‌اندازی شهرداری در راستای افزایش سطح خدمات، خواسته دیرینه مردم این‌ منطقه تحقق یافت.

وی افزود: اقداماتی که از ابتدای امر در این شهر صورت می‌گیرد، چشم‌انداز و سنگ بنای توسعه را برای آیندگان فراهم می‌آورد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: به عنوان بالاترین دستگاه اجرایی شهرستان با همکاری در چارچوب قوانین کمک می‌کنیم تا مشکلات پیش‌روی مدیریت شهری مرتفع شود اگر پایه‌گذاری و ریل گذاری‌های اولیه به درستی صورت بگیرد در آینده با مشکلات کمتری روبرو شده و توسعه منطقه در مدت زمان کمتری تحقق می‌پذیرد.

وی ادامه داد: اتکا و استفاده از نیروهای توانمند، سالم و پاک‌دست که نگاهشان پیشرفت شهر و منافع عمومی مردم باشد می‌تواند در‌ پیشرفت جلیل‌آباد موثر واقع شود.

عباسی گفت: باید از اختلافاتی که مانع توسعه می‌شود پرهیز کرد و از اختلاف سلایق جهت هم‌افزایی و بهبود شرایط استفاده نمود  در ایام‌ منتهی به انتخابات باید مراقبت‌های لازم از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌ عمل آید تا ضمن حفظ بیت‌المال، امکان هرگونه شائبه‌ای سلب و مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رای حضور یابند.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظرات